Jubbe igen imon...

Sista lediga dagen tillsammans , denna vecka...
Då passa vi på att njuta lite xtra



Malou hade med sig kompisar från skolan , så då mös vi med glass

image1135
image1136


& Hoppa runt lite....

image1137
image1138




Jaaaa, Även de STORA barnen (MrMicke)
image1147
image1140




Svärmor, kom oxå inom & sa hej
image1148





Yeahhh, de 3 vise männen, eller nått.... Hrmf...
image1144
image1145




Jaaa, hur kan man motstå denna mannen? ?Inte jag iallafall-
Klart ja föll så det small om det... hahahah...

image1146





Adjöss & goodbye



Kommentarer
Postat av: Ida

Hej på dig. Hoppas allt e bra. Är inne och snok läser. Det är typ det ända liv jag har...snoka runt i andras bloggar. Så det är Gerda som är din svärmor. Henne har jag ju jobbat med. Hälsa från mig! Kramar Ida

2008-05-28 @ 14:14:32
URL: http://idanpidan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0