Jag,Min Man & Barnen...

 Hela Familjen Drog iväg på en Fiske tur...

*Yaaeehhhahhhhooo*image272

Vi Kämpa & Kämpa...Dock Ingen FiskeLycka....*GGRRRR*
Men Barnen Gilla det....Trots Allt..
Jooooo,"Alla BARNEN" hihihihihh¨




image277
Här Har Lojs Tröttnat & Tycker Det Är Mysigare Att "Pappa T" Får Fiska Så Hon Får Mysa Lite Med honom..




Nu Fikar vi I Regnet.....Sen Vill Lojs Fiska Själv...image279



Sen Bar det Hemåt..Dock Fisklösa..
OBSAVERA!! JAG FRÖS..DÄRAV DOM TJUSIGA MUFFARNA..*MOHAHAHAHAHAHAH*


SÅÅÅÅÅÅ...Det Var Allt För Idag..


En Super dag med Vår Super Familj!

Utgång...




Ger Er Lite Pix Från Våran Hel Galna helg...

Trevligt Sällskap,Som Alltid!!!!!






Happppyyy BBiirthdayyyyyyy to hiiimmmmm

image254

Min Älskade "LilleBror" Blir ett år äldre idag, yyeeaaahhhooooooooooooo




"Idag är det ingen vanlig dag,
 Nej för idag är det Storebrors födelsdedag!
HURRA HURRA HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Sima




Slänger in en Fin Bild På Vår Hund....


*Tjusig*

Lojs...

Här sitter Lojs med "Farbror" Micke & Johan .....


*HMMMMMM*
image250image251
Älskar Data Spel.....

En Fortsatt Underbar Start På Veckan...


T kom hem från Jobbet... Med Blommor....
* Nawwww, Allt "det där Lilla" kan få en såå Lycklig*



*Världens Bästa Man*

Det Är Min T......


Ny Vecka.. Igen...

image245
Fick en Undrbar start på min Söndag igår....
*Frukost På Sängen*
Nawww...
Det är Lyx det...
Har nog den bästa Mannen man kan önska sig.. Full Av Surprises...

* Lovely*



O mer kommer det att ble.... Tss..LÄngtar..



Nepp nu ska ja ut & walka the Dog, njuta av solen & sen kommer herr T hem...

ha det fint alles!


Nyyyyyy Kalluffsssssss





Vad Tycks???


Not so Bad...


Min Man gilla vad han såg iallfall..*tsssss*.

Tyst minut....

image238



*Han skulle blivit 38.... Grattis min Ängel....*



T Följde med mig till kyrkogården,
Vi satte dit vårt ljus & Bara stod & beundrade allt.. Det var jätte fint med alla ljus...

Gav det en tyst minut,sen viskade T
-"Grattis på din 38-årsdag"

Hela jag rös....Kändes som han stod där & krama mig hårt igen....




*saknaden är fortfarande obeskrivlig*


Din Lycka,Blir Deras Olycka..

" Har du märkt att när folk ser din lycka..ser hur bra din tillvaro är..
Att Du har Lyckats & Kommit någonstans med ditt liv..
Att du finner Riktig Harmoni & Lycka av Mannen som du Lever med, Barnet som du lever för...


Till Skillnad mot dem...


Som alltid ska hävda sin egen olyckliga tillvaro,brist i ekonomin...lever ett bittert liv & har då gjort bort sig så alla vänt dom ryggen, för att ingen orkar se på hur dom gör sig till ÅTLÖJE!



DET ÄR JUST SÅNT FOLK SOM DU ALLTID KOMMER ATT STÖTA PÅ I HELA DITT LIV..



MEN GÖR SOM VI GÖR...SKRATTAR ÅT DERAS TAPPRA FÖRSÖK ATT FÅ UPPMÄRKSAMHET...



Nåja... De kanske med blir vuxna,vem vet..? Men man kan hoppas...

-"Han får Mig Att Skratta!"




*Allt Ont Vi Har Passerat Har Bara Gjort Oss Starkare*

K-Town By Night







Även K-Town Har Vackra Sidor

*NYFIKEN*

Tell Meeeee om vem JUST DU är som läser.... MIn BLOGG Spänannde ju


Härlig Start På En Ny Vecka

Me Und Sima
Mitt Hjärta
Alla 3 Älsklingar
Lojs & Ankorna
Sima Vaktar

Vi begav oss till T-Parken..& Bara njöt av solen & hela Familjen....



*Lovely*

Brist På Annat,,


slänger jag in mina Gaddar...





*Enjoy*









Jobbigt allt känns....

image212



Ibland önska man att man kunde skruva tillbaka tiden...
 
Hade livet sett annerlunda ut då?


*Rockar*

image209image210

Girls Out




Sååå där,det var vår kväll... Himla trevlig Löddakväll ble det!

Allt det där lilla,kan få en att tänka om...

Min syn på Vissa saker & prioteringar ändrades ganska hastig i helgen....
Man tror man vet allt om någon...
Deras sätt att tänka,va & leva...
Men när inget stämmer..
Då man får saningen kastat i ansiktet & hela det liv du byggt upp raseras på en minut...

*Gå vidare utan att titta tillbaka*



RSS 2.0