Far & Son....


Mamma&Jag....


Hej Världen.....


Finast I Världen...


Snart 30-års kris

Jaaa, ja har ju fyllt något år närmare 30(!!!!!) Ush & fy....
Men i allafall, måste ju visa presenten från min älskade make!


 


En Lycklig Dag

Efter mycket funderingar & råd, så är det nu dax för att Malou ännu en gång ska börja besöka sin pappa igen...
Han lever numera själv, villket kan göra det bättre & starkare denna gången...









Spel & Lek Med Pappa


Jag är en lycklig 2-barns mamma...





Kärlek vid första ögonkastet...


Nära & Kära









 
























Som alla nog vet......

Har Malou fått en lillebror & vi har blivit föräldrar!
Obeskrivlig lycka!





                                                                         


                                                                          




Kryzz i taket!

Nu är jag tillbaka, & med många funderingar så ger ja mig in i blogg världen igen...
Dock ska det inte bli något lösen, utan en öppen blogg..
Det här med lösen kan fungera för vissa, men de kan endå komma i fel händer så jag har bestämt att ha en fortsatt öppen blogg & istället se över vad jag delar med mig!





RSS 2.0