Wiiieeehooooooo

Nu Har Jag Verkligen Allt Jag Velat Ha



                                             




Så nöjd.....& Så lycklig!




Ännu Mer Besök...





Tackar För Titten!
Ja Även Tomten kom tidigt i år.....
heheheh

Söndags Kaffe Hos Edith


Hemma Hos Mr J





Var På En Himlans Trevlig Fest I Helgen...







 
        





Vi Tackar För En Sjukt Rolig Kväll!!!

Bilar..Bilar...


Lite nya pix...


Liten blir stor....

Haft besök av Susanne & Gabriel....










Jag var ju bara tvungen att "känna" hur en liten bebis känndes att hålla igen...
Mille e knappast i bebis storlek längre...
En stor kille...





Tackar för trevligt besök!


Detta Är Vår Familj..


Lika Charmig Som Sin Pappa...





Inte Konstig Att Jag Föll För Honom.....

Tack Tez...

För att du passa Mille idag....


Pappa spelar munspel & Mille njuter....


Helgen sprang iväg...Pooffff

Men det var en händelserik helg, som vanligt i vår Selin Familj....

Tobbe & T fixa & dona, med RaceBilen så nu e den redo för Besik.
Äntligen!

Själv tillbringa jag mesta tiden i Linderöd, med barnen... & Trevligt sällskap av M..
Skönt att äntligen kunna prata ut om allt,som man skulle behövt för längesen ...
Men jag håller tummarna på det fungerar nu & att slippa se Lojs Besviken igen...."Tummen upp"

Vi Har ju på besök hos C & J med ju......Lite Pix från helgen!






Vi Tackar för en härlig dag , som alltid & Det super fina foto album vi fick av farfar & Sollan!

Jag har gett dig allt, min själ, ork & stöd..

Men nu har jag min familj, man, två underbara barn, som tar upp den mesta tiden av mitt liv....
Jag vet att du förstår, att du insett att jag inte "släpper" allt lika snabbt längre för att åter igen "rädda" dig....
Någongång måste jag med få
styrkan att säga "Stopp"....









Men du ska veta att jag ligger sömnlös om nätterna & tänker på dig..
Var du är, hur du mår ,var du sover... & Om du äns lever....


Jag vill vara där för dig , så som du alltid varit för mig....
Men du måste göra dig förtjänt av de förtroende jag en gång hade för dig ,innan jag vågar lita på dig igen...






Tvivla aldrig  på att jag aldrig lämnar din sida, du e mitt kött & blod-
& Vi har gått igenom allt & då ska vi klara detta med....




Mys Med Morbror D....


"Tant" Emma & Malou


Lik pappa, Men söt ändå..hihihii


Bitterhet är en sjukdom...

Det fick vi uppleva ... som sagt det är bara att skratta åt denna bittra människa som tydliget visat att hon kan inte gå vidare med sitt liv, utan leva på vårt liv i stället..


Som tur är vet vår familj/vänner vad hon går för så ingen tar henne på större allvar... mest vänder sig om & skrattar, chockade över att hon orkar hålla på .........
Nåja de bjuder vi på!!

Tack & Hej !
 


Det kallas Ödet...

Han är en kämpe....




Mille & Malou


Mille`s Gudfar Tobbe...







& Hans flickvän Emelie....




Vi Tackar för en trevlig Lördag.....

GamleFarmor & Jag...






Firade Edit i Helgen,Med god mat & trevligt sällskap....
Tackar För Oss!


Ett År Äldre...

Yes, idag firar vi min make, som blir ett år äldre....










Stolt Far & Underbar Make....
Grattis Älskling

RSS 2.0