Stepp Skorna........


Hon FörGyller Min Vardag...


Titta Vad Jag Kan........


Söndags Segedag.... & Bil Meck Så Klart!









Tack För Idag!!

P.S

Till Dig Som Inte Förstod.....Så Längst Ner På Min Sida....
Så Finns Det En Funktion Som Gör Så jag Vet,
Var & Vilka Mina Trogna & Nyfikna Läsare är....






Bara Ett Litet P.S.........




LördagsKvällen...

Blev Besök Från Sanna & Torgier....







Tack För IKväll!

Kan Du Gissa Rätt Djur???

               





Söndags Middag Hos Papps


Mille`s Dag Med Morbror D


Mr Selin...


Grattis Min Vän...

                      



Idag skulle min vän fyllt 39år......
Det gör ont att inte kunna fira dig....





*Saknaden & Sorgen Är Fruktansvärd*

Malmö Mässan....

Yes, dit drog vi till i helgen....& Såhär blev vår dagstur....







Med liten pause...





& sen passerade vi.....





Åhhhh Såååå var vi där!!!







Och SåHär blev de......(Ovanför)



Dagen fortsatte såhär......
Vi Såg "The Lizzard Man".....
Grymt..eller Sjukt.....Bestäm Själva....






Fanns mycket skuma folk på plasen....
Hhhrmmmmffff..






Nåja, nu var vi ganska nöjda med dagens äventyr & begav oss mot McD










& Så bjuder vi så klart på trams & flams...







Tackar För Trevligt Sällskap!





& Vi begav oss hemmåt, till kvälls fika, hos våra barnvakter



Tusen Tack Till Er!






Tack för all hjälp & en trevlig kväll..
De för vi göra om..
Vi har ju inte så långt hem.. Hihhhihih












En Ängel Kom Till Himlen..

                                                                      





Allt Gick Så Fort....Förstår Inte Varför....










                                                                                     





Saknaden & Sorgen Är stor........







Tjocka/Gravida Bella






Nåja Ramona, ring när det e dax för forlossning....Hiii

Milles Nya Mössa...hihi


Faster Lotte... & Jag


Mille Älskar Sina Sockar...






Tack Farfar & Solveig

Tack Gode Gud! Nu Har Det Sista Försvunnit...

Äntligen har vi
blivit av med vraket...



Då har man vatt flytt hjälp igen



Med hjälp från Martin, så blev det ett flytt lass till min bror & hans sambo...


Ny Vecka & Vår Började Såhär...

Dessa J*kla Bilar Strular Alltid, Så Snälla M, Kom & fixa den till Oss!!






Fixa & Dona Tills Mörkeret Knackade På...







& Sima Satt Ute & Vakta







Hade Även Besök Av......



 



Hahah, Nåja....






( Smulan Väntar Bebisar, Om Någon Vill Ha En Liten Bebis)



Det Va Det, & Då Säger Jag Tack För Mig!


Tack Jenny!!!

http://www.jeennyyss.blogg.se


Visst har bloggen fått ett lyft???
Tack För Att Du Snygga Till Min Blogg!!

Detta E Humor!!

Man Kan Inte Göra Mer Än Skratta...




Ännu Mer            


& Mer....Hahahah      





Mohahahahah   





Tuffingen Mille


Baby Booom

Jag & barnen, spenderade Fredagkvällen med Lin & Mia & deras barn...
Fick Kaffe & hembakad sockerkaka...MMmmmmm









Avslutade sen kvällen hos Mia,Med efterlängtad kvälls mat..
& Andy kom oxå inom för att säga hej...









Med utslagna & trötta barn, tackar vi för oss...
& Längtar tills Nästa gång!

Fler Bilder Från Malous "Pappa-Vecka"



Bara Vi..



Jag Ryser I Hela Kroppen..

MotGångarna Gör Oss Starkare...
Tänk Inte På Det Som Varit...
Se Framåt...








Jag Älskar Dig,T...
Mille Är Vårt Mirakel...
Han Är Vår Kämpe...
Han Gav Mig Styrkan Att Kämpa Vidare...

Hitta Fler Bilder Från Mr J, Fest...






Lisette & Daniel












Mr j & Therese

Malou Har Haft Sin Pappa Hos Sig..

Malou fått massa kvalitets tid med sin pappa..
Hon Var ÖverLycklig Att Få Ha Pappa Hemma Hos Sig Nästan En Hel Vecka!








Det var uppskattat!
Skönt att det äntligen fungerar !

Såå Mysigt






Så mysigt att få kela....

Puhhhh..

Då var man flytt hjälp i veckan..
Puh & Pust va saker!









Är inte ett dugg avis på dig, heheheheh..
Då e dax igen nästa helg & bära..
Puhhhh

Lite Kärlek I Höst Vädret

                                     
                                            




Får ju lägga upp bilder på vår 4-benta kärlek med..
Folk kan ju börja tro att vi sålt henne....

Höst Väder..BBrrrrrr

Tur man har en varm & Skön brasa man kan värma sig framför.....Hel Mys....
                                                            

RSS 2.0