Senaste tiden....

Här sitter vi hemma hos T pappa & Fru...En himla trevlig dag.

Här är resultatet av T tatto..Så riktigt snygg blev den...

Jag är ju med ny gaddad... Här ser ni lite hur det såg ut *Smärta*
& En trevlig utgångs kväll, med våra nära & kära....



*Ha det fint*

Fina sommar bilder

 Andy & Lojs
Vi
Blääääää

Livets funderingar....

Har du tänkt på att man ska ta vara på all tid som du får?
Lära dig visa uppskattning & respekt till dina nära?
Att du kanske en vacker dag vaknar upp & den du minst tagit dig tid till inte längre finns....
Glöm inte att alltid berätta för de som betyder nått, hur mycket du älskar dom & hur mycket de betyder något för just dig...
Jag lovar dig, att du kommer att ångra dig ,resten av ditt liv om du inte hunnit berätta för just den personen hur mycket du älskade han/hon....
Livet är för kort för att grubbla...

När det inte finns mer & säga...


Ständig besvikelse......
Ilskan bara växer inom dig...
Men du tar hänsyn till hennes känslor & bara biter ihop...
Du ser henne varje dag, du ser hur hennes lilla hjärtar krossas av ständig besvikelse...


Istället för att slå näven i bordet & försäkra dig om att han aldrig mer ska få svika henne, aldrig mer ska få krossa hennes hjärta, trampa på hennes känslor,så ber du till Gud att en vacker dag så blir hon stor nog att se själv...

Finns inget du kan göra, du är maktlös...

Det enda du får & kan göra nu, är att stötta henne, & ge henne all kärlek & trygghet som hon behöver...
Trösta henne & bara krama henne hårt & lyssna på henne....
Det är vad hon behöver...


Tryggheten & kärleken som försvinner varje gång hon ser han igen...
Det är den vi ger henne igen när hon kommer hem...




Vår dag på Barnensdag

Lilla åker "airplane"
T & Lilla diggar till Mojje
Lilla & Oliver
Lilla & kossan
Lilla & Mojje



Haft en skön dag med familjen..
skönt väder & gott sällskap..
kan det bli bättre?

C4-Dagarna...

Jag,Johan & Micke
Jag & Helena
Jag & min T
Butler & Jenny,
chrille
Hmmm ja just det
 Vi igen
Hmmm
Henke
*pssss*
Vi
 Dom
Min Man
Hmmm
Alles
Grabbarna
Kisses


Haft en trevlig helg med mina nära & kära....

RSS 2.0