Bus & Mys..Det Är Härligt!

image359image360image361

Morbror Daniel busar med Barnen

image354image355image356image357 Alltid lika kul med LekGubben

Piippppiiii

image352image353
Vi har vår egen mini Pippi hemma.....
Astrid firades ju på skolan...

Åhhh, vad livet är Härligt!

image350
Fick Underbara Roser av mannen...

Och Världens Finanste Halsband...Åhhh, Kan man bli Lyckligare?

(Det till Vänster,)
(Det till Höger fick jag när jag fyllde år..)

Malou kommer att bli Världens Bästa Stora Syster!

Vi Bara Längtar.....Det går inte & beskriva känslan...




*Oslagbar Lycka*

Jag älskar dig,Thomas

Hemma hos oss...


Ja det var en himla trevlig kväll.. Med våra trevliga vänner !

*Kärlek som bara Växer*


Slänger in lite Ego bilder med.... Tsssimage341


Uppdatering..

Hmmm... Nu ska vi se....
Vi har firat Pappa.. Som de flesta säkert med gjort-FarsDagen!
Himla mysigt...
Lax & potis med mumsig kall sås till..*Mummmma*image326
Sen får man ju ta ner flaggan...
Malou mös vid tv:n
& Sima mös vid en varm brasa
Sen slappa vi alla efter en trevlig dag




Sen har vi haft mys i huset...image331


Kort & Gott... Mysigt som vanligt med min familj!

Underbar Man

Malou & Jag blev riktigt bortskämda imorse..
Vi blev väckta med en underbar Frukost buffe..
Med tända ljus!


Så mysig start på en seg Höst dag...image324


-"Ahh så mysigt ,mamma..Med tända ljus.." sa en yrvaken Malou


Kan inte mer än hålla med...Så mysigt..

Min man är den mysigaste i världen!


Halloweeeennnnn Med familjen & Vänner!

Såhär började vår kväll...
Lojs målar T
& Här e resultatet på Lillan & T...
*Vår Halloween Familj*
*T,Jag & Sanna*
*Sanna,Emma & Meee*
*stina,Lojs & Emma*
*Girlsen*
*Jag & Lilla Hjärtat*
*Mina Älsklingar*
*puss puss*
*Här svänger Lojs & T*
*Lojs & Tilda*

& Alles.....Såådärr..
De va nog allt för oss...På Årets Halloween....
Trevlig kväll med familj & Vänner...



*Buuuhhhh*


Underbar Dag I Danmark.....

image288
Vi spenderade en heldag i Helsingör...Så sjukt underbart att lämna Sverige....Bara vara sig själva...& Njuta

 T Visade mig var han spenderade sin "uppväxt"...
Vi bara stod & njöt av tystnaden & utsikten...

 image291
  Sen käka vi glassssssss.....Mummaaaaaimage294 
O Kolla in Hamnen....& Vinka på Svenska turister...*Mohahahahah*

På vägen till Färjan , var det låååång kö...
Så vi blev Rastlösa & Börja tramsa....*hahahha*

Men huvudsaken var ju att vi hade en Underbar dag....



Längtar redan dit.....


Härlig Dag....

* Love Is In The Air*
*Meeee & Sima*

RSS 2.0