Ack så fel man kan ha...

Jag trodde jag hade de bästa vännerna man kunde ha, de riktiga!
Ni vet såna som alltid finns där... I vått & torrt..
Som tar alla dina fel & brister, utan att vända dig ryggen , när du behöver dom som mest...

Men man har upptäckt verkligen nu...
Villka som är dina riktiga vänner, som trots allt , alltid står kvar vid din sida...
& de må jag säga, de e f'n inte många...


De få som  är kvar av mina vänner, respekterar jag ...
De är sanna Vänner & de är jag rädda om, för de är guld världa
!

Jag trodde man skulle kunna glädjas av min lycka...
Att jag med äntligen nått toppen & blivit lycklig!
Hittat en sann Man... som jag vill leva med... & bara få njuta av graviditeten...

Förstår ni inte?? Han gör mig lycklig!


Helgens händelser...

Hände dock inte så mycket fredag,Lördag..
Då det var jobb, & jobb för min del..
T & lojs va hemma & mös...
Men sen när man sluta sitt natt pass, körde jag hem & kröp ner & bara njöt av att va hemma med familjen...

Söndagen blev en tripp ner till Lund & hälsa på Therese,Kicke & lilla Nat...
image500
image503 
Nat fatta tycke för Malou..spännande..
image505Sen blev det musik & spel för Malou...
image506Sen blev det de 3 musikantrena


 Sen kom L & K & då blev det mer musik...
image509image511image510
Men Ja & Therese kolla mest på bebis kläder....
Hihih

Det var vår helg!

Ha det fint

Dålig på att uppdatera... Sägs det

Hahahah, se nu Tez.. Nu skriver jag...




Livet går på som vanligt,
Jobb,ta hand om Familjen & umgås med vänner.... & Hamstern bara växer
Kanon liv.. kan inte klaga!


image497image498image499


Det var väl alles....
Lön imorgon... Fiint!
Någon som har lust att dra på stan & spendera cash??


OVER & OUT

Lördagen den 12:e Jan

Blev bjuden på en go & Romantisk middag av min man...image487
Sen fortsatte vi vår kväll hos Andy & c:o.... Mycket trevligt!
 Mr Andy
Herr Mys & Micke man
Herr Island Manimage491

& Det äkta paret så klart!

Sen drog vi vidare till Dallas & spela lite Billjard & killarna tog sig en öl eller två....



Efter en trevlig kväll,som alltid drog vi oss tillbaka...
Väl hemma, tände mannen en efterlängtad brasa....

Det var vår kväll.... Vad hitta du på för trevligt??
Ha det fint !image496

Snööööööööö

image482

Ja... Det var uppskattad av Lojs & Jonathan iallfall...okej då.. Mig med.. men vem blir inte som ett barn i snö??

2008

Jaha då har vi firat Nyår med....
O vi började med middag hemma hos oss.....(SmörgåsTårta By Sanna & Sofie)
image468

Jaaa.. Sima Fick med såklart smaka...
 Två Stiliga Män.... Tre Stiliga Män....

& Två sjukt Snygga Kvinnor!

Jag & min Man...
Kvällen bestod senare av ... image473
Sen Satt man i gott sällskap & man åt...drack & bara njöt av det kommande Året!
image480
image481

GOD FORTSÄTTNING PÅ ER!!!!!

RSS 2.0