Vi Ska Få En Son!

Åhhh det efterlängtade ultraljudet gjordes idag!


Allt var bra med vår lille kille, han var väldigt aktiv hela tiden.....
Väger som en liten chocklad kaka...*Myser*

Lite suddiga men dock väldigt "Stolta" Bilder på vår lille Son & Malous LilleBror!






Mitt i Eländet kom årsdagen.....

24 Feb 2004- 24 Feb 2008



Du är min Duva...


Gud vad ont det gör... Man tror det ska bli lättare med åren...


Saknar dig,Mikael Lundberg
Alltid i mitt Hjärtat!

Åhhhh nääääääää

Ja e sjuk.... Feber igen..
De säger att det e den här Inflensan alla pratar om....
Bläääääääää

Ja vill bara gräva ner mig.....




T jobbar hela helgen.... men jag har min lilla Lojs som tar hand om mamma & bebisen...
Lycklig endå,trots den höga febern!




image569 


T & Malous utflykt

Yes I onsdags när jag då låg halvdö, tog T med sig Sima & Lojs på Utflykt!
image564

image565


"Svärmor" & Thomas syster son Timmy va med med & kolla om nappet funka





& Thomas syster Flisan va oxå med...


image567


image568


& vår lilla Dam sima var med & njöt av utflykten!

De hade en underbar dag!

Febern är åtminstånde borta....

Men värken e grym & den är kvar....
Bahhhh ,
Det kallas Foglossning......*Gråt*


Har legat knockad sen söndags natt....
Orka inte äns gå upp & dricka kaffe med "svärfar" i Måndags.....
Ihhh & jag som sett fram imot det .....& visat hur mycket hans baranbarn växt .....Yes...Den e enorm!
Nåja det kommer fler tillfällen!





Får väl uppdaterar er lite.....

Vi har haft En trevlig kväll med vår MrAndy

 

& det var ju popcorn ,glass& lite mysljus....


image563

Vår Alla Hjärtans Dag!!!!

Blev inte mycket firande...
Först Jubbe T dag,Sen Klev jag på mitt kvällspass...
Men vi Fick en liten stund att mysa på Hjärtans dag på kvällen när jag kom hem!


Fick mig en alldels egen massage stund av min man...
Åhh det behövdes efter kvälls jubbet!!
Ahhhh sååå najs....

image555
image556
image557

& Lilla Lojs hade gjort ett så fint kort till oss....

image558


& en sån fin Alla Hjärtans katt pinne...


Sen blev det så klart en go Bakelse till T & Lojs..

image559


Mumma!!



Det var vår Alla Hjätrtans Dag!


Hoppas ni med blev uppvaktade & Uppvaktade någon ni älskar!

Underbar Känsla...

image551



Hmmmm, Jaaa, är det mer än en?

En Sån Härlig Vår Dag!

image540
Våren är på väg!! Titta vad vi hitta.....











Vi började med att greja i Trädgård,med lite ogräs rensning.. & röj ute bland gammalt skräp!

Se vad den Blivande Fru Selin kan, även när man är Gravid, hahah




Farmor Edith kom på besök,himla trevligt...
Så vi tog en kaffe pause..


Sen kom en kompis till Lojs så vi begav oss ut på en skön långpromenad!
image541
image542
image543
image544

Även Sima fick leka

image545
image548
image549
image550

Men blev trött ganska snabbt...

image546
image547


Så det var vår härliga dag.....

Himla Trevlig kväll fick vi

Jaaa då...
Igår hade vi besök av Mattias & Sofie..
Vi Frossade i Film..

I`m a Legend
& Massa glass, Chips & popcorn & Gräddbullar....
Mumma


Ahh vad livet kan vara härligt!



image531


Sen Blev det Lite Data & ja ni vet ..Killar & datorer...



Själv Mös jag lite med den 4-benta..




Obs! Är sleten, men det får man minsann vara när man är gravid, sägs det.. *Tssss*



Men kort & Gott...En kanon kväll, som uppskattdes mycket!

Vår Lilla Bil Utflykt

Vi fick bege oss mot Lund & lämna in vår nya bil på Lagning... *Pust*
Men den snälla bilförsäljaren gav oss en "Låne bil" så vi kommer någonstans....
Men dock på vägen hem, som tur var vi i K-stad, fick vi bensin stop... *hahahah*
Så mannen fick pinna ut & hällapå dunken....

image529


& En snäll medtrafikant stanna & kolla så allt var lugnt med oss...
Åhh tänk om alla varit lika trevliga...


image530

Nåja vi kom iallafall hem..
En trevlig tripp med Herr Selin..
Massa skratt som vanligt * Hrfm*

Hocke & T`s lilla killdag

                      image527



En efterlängtad PågaSöndag,med Killsnack & kaffe rep....
Spenderades iSöndags hemma hos T`s gamla polare Hocke..



Själv bänka jag mig på soffan på Norr hos LilleBror...Gött..
Chips & massa Söndags serier..
*lovley*




Sen hämta mannen mig & vi begav oss hemåt...
Mot Wallender,kvällens Söndags film...

*mys*

T`s Gudfar Fyllde år!!!!

                       image525


                     
                         image526




& det firades med kaffe & tårta.....

Gud vad tramsiga vi kan vara..

Brist på annat???




image523



Nåja, Han får maj alltid & skratta...Hmmm undra varför??Hahahahahahah



image524




Ett skratt förlänger livet,Definitivt vårt liv!

Måndag..Ny Vecka..





                              image522


Då har vi påbörjat en ny vecka...
Det börja med upp & köra T till jubb, sen Malou t skolan...
Sen var det dax för tandläkar besök för Malou...
& det gick förväntans fullt bra där.. trots det var att laga hål... *duktig tjej*
Sen begav vi oss upp t Tez på Kaffe & lite tant snack hahahah

Körde sen vidare in t stan igen , upp till Lillebror , som skulle passa Lojs, sen begav jag mig vidare mot barnmorskan..
Trevlig Dam, den där.. *heheh*

Ush va klockan sprang iväg idag, det var redan dax för att bege sig hemåt, då fick vi trevligt besök av Svärmor & Flisan..
Så det blev det ju lite kaffe & kaka.. *Efterlängtat*

Sen var det bara att ta tag i kvällsmaten..Som blev Lassange *mumma*


Nu väntar tv & en lugnt kväll *pust*


Det var vår början på en ny vecka!
Hur var din???






*GONE*

Nu har vi med gjort stan osäker..hahah

I Kväll hade vi ett ryck att träffa folk, det var ett tag sen tyckte vi...
Så det blev förfest hos Micke...




Hela glada ligan... & T fick äntligen träffa Kjelle igen, Old Palls....Det var grymt uppskattat!
image517

& så klart Mr Andy..,ingen fest utan vår Andy

image518
Ja fick tillfället att träffa Kjelles super trevlig Fästmö, som oxå hade det fina namnet Sofie...
Himla go tjej, det blir kaffe snart, hihi

image519

image520

& Jag & min Man .... Han som förgyller hela min värld..
image521
Sen begav vi oss ut...
Dadamm!

Men som vanligt fanns det inte mycket K-Town hade att erbjuda oss, bara det vanliga....
BLÄÄÄÄÄÄ
Så vi begav oss till Pastamannen & köpte en go pasta sen körde vi hem... Mycket mysigare....

Som sagt vi börjar nog ble för gamla för att ha kul ute, eller e det bara för att K-Town är Blää, så vi ska dra oss tillbaka & bara njuta av våra vänner & Familj istället...

Nu ska vi krypa ner & få lite sömn & begrunda nattens bravader...



Natti

RSS 2.0