Hon ger glädjen i vårt liv...

                                                                                         image160


Du är det finaste vi vet..Du är det vackraste i världen


Likgilltig.....

 
                                                                                              image158


 
Känns som allt kvittar...
Kan inte bli värre.....
Jag tappar kontrollen & bara faller....



Kommer någon ta imot mig, när jag faller?

Ta aldrig någon eller något förgivet....

                                                                        image141

På ett sjukt...grymt & overkligt sätt... fick mig att inse att aldrig ta någon för givet igen....
Hela livet fick ett nytt perspektiv...

Jag har aldrig känt sådan Uppskattning..Längtan..& Kärlek innan..
Inte på samma sätt som nu..
Känslorna är på ett helt annan nivå nu...

Mycket högre..Mycket starkare...


Livet höll på att dö ut...
Kärleken höll på att tas förgivet & längtan började försvinna...




Så kan det gå....





-"Du kanske ska börja köra formel 1 i stället, för vanlig bil kan du inte köra!"








"Vår" lilla tjej har blivit stor...

                                                                             
Så säger klart alla föräldrar när det är första skoldagen ...Den stora dagen...


Imorse väckte en väldigt nervös mamma..en väldigt trött liten tjej...Men tröttheten försvann snabbt när hon kom på vilken dag det var!

For ner från sängen & ut i köket & käka snabbt sin frukost..
Sen  var det raka vägen in på toan, där det skulle fixas med håret, borsta bissingarna & spelglas en lååång stund..




Så där !
Redo att möta den stora världen




Efter den första skoldagen, beslöt vi oss att ta med Lillan på en utflykt..
Lite mys & familjetid....
Så vi begav oss ner på Österlen..
Helt sjukt fint....



Alla orkade inte hålla tempo, så det blev en liten lur i bilen,,,

Vi promenerade på Simrishamns gamla gator & beundrade utsikten & njöt av lugnet ..







Sen begav vi oss på till havet & fortsatte njuta av utsikten..
.


Bara kolla själva... villken utsikt...

När orken tar slut...

image97

Jag ser hur du sakta bryter ner dig själv...
Finns inget  jag kan göra för att få dig att nå toppen igen, finns inget mer jag kan säga för att få dig att se le igen...


Jag ser hur du tar stegen mot en klippa.. & bara längtar att få hoppa...
Där kommer jag att stå....Maktlös...Hjälplös...

Hur mycket jag än kommer att fortsätta att kämpa för att få dig att le igen..
För att få dig att nå toppen..
Kommer du att göra allt du kan för att få hoppa ...

Jag har alltid varit vid din sida..
Tagit imot dig varje gång du faller...


Allt du lämnar bakom dig...
Allt svek & alla lögner..
Jag står ut..
Jag biter ihop...
Men hur länge ska jag orka??

Ingen annan orkar...
Alla andra vänder ryggen mot dig...Det är bara jag som står ut....

Men får  jag lov att bryta ihop?
Stänga av alla känslor & skita i dig?
Inte öppna dörren?
Inte svara när du ringer & ingen annan tar hand om dig?
Får jag det???

Utan att någon dömer mig??
Tillslut orkar inte jag heller..

Jag är inte mer än en människa..& Du är bara en Narkoman....


Malou spenderar dagen med Gubbarna & bad

*yeeehhhoooo*
*Grabbarna & Sima*
*ihhhhheehhh*
*mummel mummel*
*ehhhh...blöööööö*



Finns det mer & säga??
Näää,allt e perfekt....
En bild säger mer än tusen ord........

Sima är hemma igen...

Bortskämd & helt klart älskad
Linslusen i solen
Husses tjej ,helt klart
Helt slut
Såå skönt med kli på magen
Myser med Matte
Måste ha koll på alla


Hittade lite...

Gamla bilder på min kära kamera som legat gömd ett tag.... Måste ju lägga upp lite nya pix..
.
Här har vi Lojs som har hittat en grop nere på stranden...
I det fina sommarväder...Då det fortfarande fanns sol.... :/
Bus & stoj
Gamle Bams & T
Här har vi "Lillebror"



Jaaa, det var väl allt för denna gången, gott folk.... Ha det fint 


                                                                     


En ledig dag med "alla barnen" hemma hos oss




En härlig dag , då barnen försökte lära T spela fotboll....*skratt*
De hade iallfall en trevlig dag...
Det är ju huvudsaken...eller? *skratt*

RSS 2.0