Så Firade Vi Vår 1-årsdag

image575

Det blev en heldags utflykt,som började mot Ystad!
Sen fortsatte vi mot Malmö, & stanna till vid "Bo-01"

Tog en promenad i blåsten ,men det var det värt.... Villket ställe!
Men måste säga att nästa gång ska jag minsann inte var gravid, det var inte lätt att vagga fram i blåsten!


Sen börja vi bli hungriga så det blev avfärd från Malmö mot Lund......
image585


Där begav vi oss in på en Thai restuarng...
image586
 Mysigt Ställe & god mat....
Där stanna vi ett tag & njöt av maten & så klart alltid lika trevligt att kolla in folk....(Fönsterplats)



Sen var det dax att tyvärr bege sig hem mot K-stad igen.....
image588

Men väl tillbaka i K-stad så avsluta vi vår dag med så klart film & godis

image590

& När vi kom hem , möttes vi av en väldigt uttråk & ensam krabbat


image591

Så firade vi vår 1-årsdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på er!
Grattis på er ettårsdag..önskar pappa & Solveig

2008-03-13 @ 21:59:08
Postat av: tinkerbellan

vilken härlig dag,, nej det e minsann inte lätt att vara ute o gå när man e gravid.. jag börjar med känna av det nu.. har fått sluta jobba pga kraftiga ryggprobs.. itne kul..

2008-03-14 @ 07:55:04
URL: http://www.tinkerbellan.webblogg.se
Postat av: Snart faster.

Ser ut som att ni hade en trevlig 1-årsdag =)
Kram på er.

2008-03-16 @ 19:34:50
URL: http://charlotteselin.blogg.se
Postat av: Snart faster.

Hallå =)
Snuppar bilden på er båda (då jag inte har någon bra själv) och klistrar in i min blogg.
Hoppas det är okej.
Kram på er (och ja- enligt mig så är det okej att klippa band om de får dig att må dåligt).
Kram

2008-03-24 @ 18:53:02
URL: http://charlotteselin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0