Full Rulle....

Jahopp, då har vi vatt himla effektiva idag!
Uppe med tuppen (Nästan) & då börja vi med käka frulle, köra Malou till en klass kompis, sen mot Ovesholm & kolla bebis kläder m.m..
& det sluta med att vi tog ALLT , som fanns.... kläer & en baby sitter..image627
(Pust) men ja blev så himla glad när mannen min föreslog ett "paket"pris i stället för att plocka ut visa kläder....
Ja ville ju ha allt med, det var så fint!
Gud vad man längtar nu!!

Sen blev det "Lunch" på McD *hahahaha*
& Vidare för att handla mat...Suck, de e sååå tråkigt!

Sen begav vi oss äntligen hemmåt.... Vi vänta ju besök från Tobbe & Karström!image628
Väl hemma, så var det dax för mig att hämta Malou & hem för att byta om,sen var det dax för Malous träning så  det var bara att bege sig mot k-stad igen....
&där inne fick ja då fördriva min tid med att gå & strossa på ÖB, medans Malou tränat klart..
Men klart, lite hitta man ju :) 
Super fräsig dörr matta...
& Annat smått & gott

Så äntligen var det dax att bege sih hemmåt igen...mot kvälls mat..Mumma....
Vi var så hungriga... Skönt att komma hem mot färdig mat ...mmmm Lyx..
Tur jag har en rilktig man hemma , *Fniss*

& nu har man ätit & hunnit njuta av dagens lopp....snart dax för en plats i soffan...*Längtar*


 Jahopp det var vår hektiska dag...
Mer lär det väl bli, veckan har bara börjat!
image632

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej, jo kan tänka mig att det är svårt med namn, det är säkert sådant man ser när man väl fått honom, så hittar man säkert det lätt. oj, vad massa du köpt =) skönt med "paket pris" ju. fin fint! Kram

2008-03-26 @ 19:22:27
URL: http://www.Jeennyyss.blogg.se
Postat av: Maria

Hej,
köper ni begagnade kläder till ert kommande barn??

/Maria

2008-03-28 @ 08:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0