Ack så fel man kan ha...

Jag trodde jag hade de bästa vännerna man kunde ha, de riktiga!
Ni vet såna som alltid finns där... I vått & torrt..
Som tar alla dina fel & brister, utan att vända dig ryggen , när du behöver dom som mest...

Men man har upptäckt verkligen nu...
Villka som är dina riktiga vänner, som trots allt , alltid står kvar vid din sida...
& de må jag säga, de e f'n inte många...


De få som  är kvar av mina vänner, respekterar jag ...
De är sanna Vänner & de är jag rädda om, för de är guld världa
!

Jag trodde man skulle kunna glädjas av min lycka...
Att jag med äntligen nått toppen & blivit lycklig!
Hittat en sann Man... som jag vill leva med... & bara få njuta av graviditeten...

Förstår ni inte?? Han gör mig lycklig!


Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

ja det e väl TOPPEN.. Jag e iaf superglad för din skull.. för just nu upplever jag samma lycka som du o den e HELT underbar..

2008-01-31 @ 16:49:56
URL: http://www.tinkerbellan.webblogg.se
Postat av: Tez

Håller med dig med vänner, man blir chockad när sanningen kommer fram.. Man tror man känner sina äkta vänner men icke... Du vet att jag ALLTID finns här, oavsett om ni bråkar eller ej.. Jag är inte här för att dömma, utan bara va din vän :)

2008-01-31 @ 17:47:00
Postat av: sara

de brukar bli så när folk e avundsjuka å inte kan glädjas av att andra har det bra! tråkigt! Allt bra förutom det? kram

2008-02-01 @ 23:00:32
URL: http://saralonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0