Vår Alla Hjärtans Dag!!!!

Blev inte mycket firande...
Först Jubbe T dag,Sen Klev jag på mitt kvällspass...
Men vi Fick en liten stund att mysa på Hjärtans dag på kvällen när jag kom hem!


Fick mig en alldels egen massage stund av min man...
Åhh det behövdes efter kvälls jubbet!!
Ahhhh sååå najs....

image555
image556
image557

& Lilla Lojs hade gjort ett så fint kort till oss....

image558


& en sån fin Alla Hjärtans katt pinne...


Sen blev det så klart en go Bakelse till T & Lojs..

image559


Mumma!!



Det var vår Alla Hjätrtans Dag!


Hoppas ni med blev uppvaktade & Uppvaktade någon ni älskar!

Kommentarer
Postat av: Snart faster.

Ojojoj, snart är det dags för ultraljudet!
Spännande värre =)
Hoppas att allt är bra med er.
Kramen.

2008-02-18 @ 19:51:31
URL: http://charlotteselin.blogg.se
Postat av: Ramona

Uppvakning??? Har det varit Alla hjärtans dag redan?? Nej vi målade huset..suck..vi e inte så romantiska just nu =)

2008-02-20 @ 11:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0