Nu har vi med gjort stan osäker..hahah

I Kväll hade vi ett ryck att träffa folk, det var ett tag sen tyckte vi...
Så det blev förfest hos Micke...




Hela glada ligan... & T fick äntligen träffa Kjelle igen, Old Palls....Det var grymt uppskattat!
image517

& så klart Mr Andy..,ingen fest utan vår Andy

image518
Ja fick tillfället att träffa Kjelles super trevlig Fästmö, som oxå hade det fina namnet Sofie...
Himla go tjej, det blir kaffe snart, hihi

image519

image520

& Jag & min Man .... Han som förgyller hela min värld..
image521
Sen begav vi oss ut...
Dadamm!

Men som vanligt fanns det inte mycket K-Town hade att erbjuda oss, bara det vanliga....
BLÄÄÄÄÄÄ
Så vi begav oss till Pastamannen & köpte en go pasta sen körde vi hem... Mycket mysigare....

Som sagt vi börjar nog ble för gamla för att ha kul ute, eller e det bara för att K-Town är Blää, så vi ska dra oss tillbaka & bara njuta av våra vänner & Familj istället...

Nu ska vi krypa ner & få lite sömn & begrunda nattens bravader...



Natti

Kommentarer
Postat av: Snart faster,

Håller med, kristianstad har inte mycket mer att erbjuda än en massa nötter;
och dem kan man klara sig utan..

Sitter/ligger här i Holte, full och lite småsnurrig, har blivit bestulen på plånbok och pass ikväll men menar ändå på att en rekomendation till København är på sin plats =)

Underbar stad, internationell, man vet aldrig var man hamnar/vem man möter eller vad som händer - till skillnad från K-stad..

Kom och hälsa på snart vet ja!
Jag har sängplats och kan nog smila upp varg-grinet på max nivå om ni kommer =)

Hoppas att magen växer som den ska,
och i övrigt
(såhær i fyllan och villan)
så är jag glad att du uppskattar Thomas så pass mycket som du gør;
det förtjänar han-
och det gör jag också
(jag ælskar honom så enormt)..

Stora kramen, men snuspuss

2008-02-03 @ 07:49:22
URL: http://charlotteselin.blogg.se
Postat av: madde

Hej kom på en fråga t dej när ska du föda ? puss

2008-02-03 @ 16:19:22
URL: http://maddza.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0