Ny Vecka, Nya Tag

Måndagen på denna nya vecka(pust) började med att köra Malou till skolan..
Sen vidare & lämna mannen på hans jubb... & jag begav mig slutligen till mitt jubb..
*jäkla körande*

När jubbe dagen var över var det bara att bege sig vidare till barnmorskan för en koll på hjärt ljud & annat..
Allt var kanon med vår lille son..bara jag som behöver xtra järn i mig...

Därefter var det att köra hem & hämta Malou som spenderat eftermiddagen hos en kompis, sen hem & börja med kvälls maten & för Malous del ,blev det läx tajm..


Längtar att få slänga mig i soffan & njuta av kvällen...

Undra vad resten av veckan har att erbjuda?

Kommentarer
Postat av: Tez

Nu e de inte långt kvar :) Spännande, spännande. tack för senast förresten, alltid lika trevligt å hälsa på er :) Får göra om det snart :) kram

2008-04-09 @ 15:51:42
URL: http://tezh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0