Jag Lovar...


Jag lovar er, jag är samma människa ...

Många verkar tro att man förändras nått så fruktansvärt när man är gravid...
Att man inte kan umgås längre...

image809
(Dock besparar jag mig & magen ifrån alkohol & utgångar)

Konstig...Det har inte hänt mig...Jag älskar att träffa folk & hitta på något!
Jag är bara lite långsammare & vaggar mer, hahaha

image808


Men nu kan tyvärr räkna sina närmaste, ganska lätt...
Finns inte många kvar som man känner för att ge nått till längre, för du får aldrig något tillbaka & tillslut  så tröttnar man...

image812



Märkligt vad livet kan förändras snabbt..
Men det kanske bara är så...
Att man växer ifrån varandra, mognar på olika nivåer?

image811

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för kommentaren!! =) Jo, jag e stolt över mig själv.. det känns bra. Slutade med tobak för 3 månader sen så jag har inte varit guds bästa barn, haha! Det e inte lätt att sluta inte.. nä ve o fasa..

Kraam

2008-04-19 @ 17:59:56
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: tinkerbellan

håller med dej precis.. samma sak här..

2008-04-20 @ 09:50:58
URL: http://www.tinkerbellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0