Idag!!!!

Idag kommer äntligen min man hem, & han har varit saknad minsann!
Skönt att få hem honom igen,  jag vet att resan var efterlängtad av honom, inte varje dag han träffar Lotte,& hans Kusiner!
Han behövde en liten Semester från jobbet & Sverige!
Vi andra följer med på nästa semester, när man inte är hög gravid & gnällig , hahahah
Bara några timmar tills jag ska hämta honom på stationen....*Längtar*
Ska bli spännande & se alla foto på hans resa!
Älskar foto!


Men helgen har inte vatt allt för rastlös....
Ifredags var det ju disco Tajm för Lojs,som var uppskattat...
Sen fick vi besök av Tez senare på kvällen...
Det blev tragg & massa kaffe*hahaha*


I går åkte Malou hem till sin "dans partner",från discot & var där över dagen, hann knappt hem så begav hon sig till grannen & lekte där...
Sen kom kvällen & det  slutatde med att vi hamna framför tv med en skål Godis & läsk..*Mys*


Nu ska jag passa på att ta ett litet röj innan det är dax & köra...


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0