Febrig Malou

Jahopp, då fick man köra hem från jubbet & hämta en febrig liten tjej på skolan image839
Så det var bara att köra hem & ta temp & ge alvedon & bädda ner i sängenimage840
*Lilla Tjej*

Så då har man 2dagar missade på jubbet denna vecka!!!
* Satan*
Har verkligen INTE råd att va hemma från jubbimage841


Men men , så är livet att vara förälder!image842
& Som tur är , har jag ju en underbar Man , heheheh.. som delar ansvaret med mig...
Så han fixade med sitt schema så jag kunde gå & jubbe redan Onsdag så är han hemma med den lille...

image843
 Nej nu ska jag pyssla om den lille sjuka tjejen





Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lär dig stava.

2008-04-21 @ 15:34:12
Postat av: Anonym

Förlåt. Det blev fel. Jag gjorde en ;-) efteråt. Det var alltså ett skämt.

2008-04-21 @ 16:12:11
Postat av: tinkerbellan

vaddå lär dej stava? ja vissa e bara för fuckade i skallen

2008-04-21 @ 17:30:58
URL: http://www.tinkerbellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0