Man lär sig uppskatta de äkta vännerna mer...




Då man kommit till det "vuxna"livet har man inte samma tid för sina vänner....men igår spenderade jag minsann en hel Lödda kväll med Sanna!!!

villken kväll detblev....

*Wiieeehoooo*


Först landa vi på Nessby Hos Cg...Hyssat najs...

*Nyktra*
Sen bar det av till K-Town...
Innebar massa "Rally"runder & helt plötsligt ble vi Taxi Alians Sofie &Sanna..

Förbaskat skoj!!!
 

Vi gled & skratta hela natten tills kl stod på 04.00..
Då bar det av & lämna Sanna sen hamna jag på Statiol Där jag mötte upp min Man

(Då han varit duktig & jubbe hela natta)


Sen bar det  avhemmåt...
Ut en natt/morgon promenix med Sima...Såå skönt...
Sen va det läggdax/morgon.....


Såå det var min helmysiga Löddanatt...


Va gjorde du ???




*Over & Out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0