När orken tar slut...

image97

Jag ser hur du sakta bryter ner dig själv...
Finns inget  jag kan göra för att få dig att nå toppen igen, finns inget mer jag kan säga för att få dig att se le igen...


Jag ser hur du tar stegen mot en klippa.. & bara längtar att få hoppa...
Där kommer jag att stå....Maktlös...Hjälplös...

Hur mycket jag än kommer att fortsätta att kämpa för att få dig att le igen..
För att få dig att nå toppen..
Kommer du att göra allt du kan för att få hoppa ...

Jag har alltid varit vid din sida..
Tagit imot dig varje gång du faller...


Allt du lämnar bakom dig...
Allt svek & alla lögner..
Jag står ut..
Jag biter ihop...
Men hur länge ska jag orka??

Ingen annan orkar...
Alla andra vänder ryggen mot dig...Det är bara jag som står ut....

Men får  jag lov att bryta ihop?
Stänga av alla känslor & skita i dig?
Inte öppna dörren?
Inte svara när du ringer & ingen annan tar hand om dig?
Får jag det???

Utan att någon dömer mig??
Tillslut orkar inte jag heller..

Jag är inte mer än en människa..& Du är bara en Narkoman....


Kommentarer
Postat av: Z

Ja snälla söta rara Fia - du hjälper mer än du anar genom att "vända honom ryggen"....Fast det vet du pm..eller hur??

Kram Z

2007-10-30 @ 21:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0