Ramona........

När livet kändes som mörkast,

 då ingen tycktes förstå,

 när jag ej ville leva mer,

 bara lämna allting och gå.

 Då fanns du där för mig,  sträckte ut en hjälpande hand







Jag Vill Göra Desamma För Dig-All Kärlek,Tröst & Tankar Går Till dig !








EN ÄNGEL !! En ängel bor i Ditt inre.

Ingen kan se henne !

vet om henne !

Men hon finns i Ditt hjärta.

Hon ger dig tröst, hon ger Dig stöd när än Du behöver.

Hon finns alltid där för Dig, i glädje och i sorg.

Hon finns där när dina tårar rinner,

men även då du av glädje och lycka strålar.

Ängeln fick Du när Du föddes

av dina förfäder i himmelen !

Av de som älskar Dig

mer påtagligt än själva livet.

Med ömhet och värme vakar hon över Dig livet ut.

När dina dagar en gång tar slut,

då följer hon Dig hem till de Dina.

Hon överger Dig aldrig.

Hon finns hos Dig genom livets alla dagar.

Hon ger Dig kraft och glädje.

En ängel inom Dig bor.

 Tänk vad solen värmer,

Tänk vad ett leende värmer,

Tänk vad en tanke värmer,


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet inte vad jag ska säga..detta kom som en chock för mig!

Du e den hemliga ängeln i mitt liv o vad skulle jag gjort utan dig??

Att du finns där när jag behöver skratta gråta,när jag e arg o förtvivlad..O ändå orkar lyssna o finnas där..

Efter alla dessa år av vänskap vet jag idag att du är en sann vän jag har, och kommer att fortsätta hålla dig hårt i min hand!Tack för att du finns och tack för att jag får gråta i din famn!!

2008-12-22 @ 14:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0